Tesla model S en X verloopkabel tot model 2015

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen

* Prijzen zijn exclusief btw en verzendkosten

Tesla model S en X verloopkabel tot model 2015

Deze verloopkabel voor Tesla Model S en X tot bouwjaar 2015 maakt het mogelijk om een AutoNiveau Remote (Basic of Smart) te verbinden met de auto. Het is een verloopkabel van de Tesla specifieke connector naar een 16 polige diagnose stekker. 

Bent u geen gebruiker van AutoNiveau Remote Diagnostics maar wilt u wel gebruik kunnen maken van de Tesla verloopkabel? Om gebruik te kunnen maken van deze verloopkabel voor Tesla Model S en X is een bluetooth OBD2 adapter een vereiste. Daarnaast is er diagnose software nodig. 

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.

Interessant voor jou

Tesla model S en X verloopkabel vanaf model 2015

Deze verloopkabel voor Tesla Model S en X vanaf bouwjaar 2015 maakt het mogelijk om een AutoNiveau Remote (Basic of Smart) te verbinden met de auto. Het is een verloopkabel van de Tesla specifieke connector naar een 16 polige diagnose stekker.

OBDLink

Met de MX+ is het mogelijk via Bluetooth verbinding te maken met zowel Android als iOS (Apple iPhone, Apple iPad) apparaten als met een Windowc PC. De MX+ is te gebruiken als uitleesapparaat, datalogger, of ter uitbreiding van uw dashboard. Zo kunnen er makkelijk foutcodes in de motor uitgelezen en gewist worden, kan er live data weer worden gegeven van vele sensoren.

NEN 9140 Veilig werken aan e-voertuigen

NEN 9140:2019 geeft specifieke eisen voor: het veilig werken aan e-voertuigen door het wegnemen van elektrische gevaren; - veilige opslag van (vermoedelijk) beschadigde e-voertuigen en elektrisch gevaarlijke onderdelen van e-voertuigen.