Nieuwsbrief

Helpdesk

De ontwikkelingen in de autobranche gaan razendsnel, het comfort- en uitrustingniveau en steeds strengere milieueisen van de huidige auto’s zijn niet meer te vergelijken met de auto’s van een aantal jaar geleden. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat de auto steeds complexer is geworden, hierdoor kan zelfs de meest doorgewinterde techneut een keer met een storing komen te zitten waar hij geen raad mee weet.

Het risico is een groot aantal zoekuren om het probleem op te lossen, en om de klant tevreden te houden wordt dit niet gefactureerd. Dit soort reparaties zijn niet alleen slecht voor het rendement en de klanttevredenheid, maar verhoogt ook de werkdruk en loopt de planning gevaar doordat onzeker is wanneer de klus is geklaard.



De medewerkers van AutoNiveau hebben specifieke kennis en ervaring en bieden telefonische en praktische helpdesk bij complexe storingen zodat deze sneller kunnen worden gediagnosticeerd.

Het helpdesk abonnement bestaat uit:
• Telefonische ondersteuning bij technische vraagstukken
• Aanvragen van technische documentatie uit onze database bij technische vraagstukken
• Hulp bij het zoeken van technische informatie
• Eenvoudig bereikbaar per telefoon of e-mail
 
Voordelen voor uw bedrijf:
• Mogelijkheid tot praktische ondersteuning waardoor uw planning geen gevaar loopt
• Hogere klanttevredenheid
• Minder verloren zoekuren en daardoor een hoger rendement
Kortom: het abonnement is een investering die u snel rendement oplevert, bel voor informatie en om aan te sluiten bij onze helpdesk naar AutoNiveau +31 88 00 44 111


 

           Remote Diagnostics ACTIE!

AutoNiveau Remote Diagnostic tool
* € 50,-  of  € 100,- korting!

Schrijf jezelf in voor de AutoNiveau Remote Diagnostics nieuwsbrief door dit rechts op de website in te vullen!